EN
All Categories
EN

RIGLI DI IGNIZIONE

Cumu ghjudicà se a bobina deve esse rimpiazzata o micca?

Di Li Chenyu / hcfire360 Nuvembre

A risoluzione di i prublemi di a bobina di accensione principia disconnettendu un filu di candela è installendu una candela in più in a fine di u filu. Pone a candela nantu à una parte di u mutore induve u plug serà appughjatu nantu à un bonu terrenu. Girate u mutore avendu un aiutu chì tene a chjave in pusizione iniziale mentre a candela hè osservata per una bona scintilla.
Ùn hè micca una bona idea di tene u filu di spina durante sta prucedura perchè l'elettricità piglia sempre u percorsu di a minima resistenza à a terra è chì pò bè da voi. A bobina genera da 17,000 4 volti in altu. A cosa bona hè chì a bobina ùn genera micca assai amperaghju per chì u scossa ùn sia più probabile chè una esperienza elettrizzante. Alcune bobine sò un sistema di scarica di condensatori è anu abbastanza amperaggio per esse potenzialmente dannosi. Se ùn cunniscite micca chì tippu hè presente, hè saggiu tene e mani à u minimu XNUMX pollici di distanza da i fili quandu u mutore funziona.
Una bona scintilla turchina si deve vede saltà a fossa di u plug. Se vedi una scintilla aranciu assai debule o nimu, u filu primariu o a bobina sò suspettati. Spegni u mutore.

Verificate u filu di a bobina per a continuità cun un volt-ohmmetro sconnessu è aghjunghjendu un piombu à ogni estremità di u filu di a bobina è guardendu a resistenza spustata nantu à l'ohmmeter. Se u filu di a bobina mostra una resistenza eccessiva, chì seria più di 3,000 ohm, rimpiazzate.
Disconnette i fili pusitivi è negativi nantu à a bobina. Aduprate l'ohmmetro per verificà a continuità trà u terminale pusitivu è u terminal negativu. Ci deve esse una poca resistenza in forma di .001- .007 ohm. Avà move unu di i cundutti à a torre di a bobina centrale. Aduprate l'altru piombu per pruvà entrambi i terminali à a torre di a bobina. A resistenza deve esse trà 7,500 à 18,000 ohm. Se a bobina hà fallutu unu di questi testi, rimpiazzate a bobina.

{zzz: qqkf1}